torstai 14. maaliskuuta 2013

Balance & Blueberry pie

Min kompis Linda skicka en nominering till mig, tackis Linda! 

Instruktioner: Svara på de 5 frågorna du får. Skicka sedan vidare 5 nya frågor, som du själv hittar på, till 5 andra bloggare som du länkar till på din blogg. Skriv på deras bloggar att de fått en nominering så att de inte missar den.

1. Vad gör du för att din vardag skall vara bra och fungerande?
Jag ser till att jag har balans i allting, jobb, studier, gym, och tid för vårt förhållande. Bättre sagt så är det väl det jag strävar efter :) 

pic

2. Bästa efterrätten?
Blåbärspaj & choko efterrätter - den ska smälta i munnen. 

pic

3. Favoritoutfit?
Detta var en knäpig fråga. Men dagens favvo outfit är nog mina tiger-jeans, converse och en randig tröja.

pic

4. Hur kopplar du bäst av?
Jag ser på en bra film, som t.ex. Vicky Cristina Barcelona.

pic

5. Favorittidning?
Ja-a, jag måst säga att jag inte har en favorittidning. Helsingin Sanomat, den läser jag dagligen.

pic
ps. Jag vidarebefodrar nomineringen senare.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti